Svodidlo MS4/H2, I/52, Nové Mlýny

8.12.2020 | Reference

V polovině prosince 2020 byl po více jak dvou letech umožněn bezproblémový průjezd po mostě ev.č.52-059 u Pasohlávek přes vodní nádrž Nové Mlýny. Doprava po provizorním mostě v roce 2019 a následných objížďkách roku 2020 se vrátila na původní frekventovanou trasu Brno-Mikulov (Rakousko), silnici I/52 přes střední nádrž vodního díla. Náročnou rekonstrukci provedlo sdružení Firesta - Eurovia během jedné stavební sezóny roku 2020, více o stavbě zde.
Most je po obou stranách před zábradlím osazen nízkým záchytným systémem, svodidlem OMO typu MS4/H2 v celkové délce cca 250m. Vlivem zatížení těžkou dopravou na objízdných trasách bylo nutné po otevření mostu u Pasohlávek provést i jejich následnou rekonstrukci. Jedním z opravovaných objektů byl i most u Drnholce, který byl rovněž osazen svodidly OMO.

  • Letecký pohled na most ev.č. 52-059 přes Nové Mlýny
  • Nová výstavba nosné konstrukce mostu ev.č. 52-059
  • Nový most na silnici I/52 Brno-Mikulov přes Nové Mlýny
  • Nový most ev.č. 52-059 na silničním tahu do Rakouska
  • Svodidla MS4/H2 na mostě ev.č. 52-059 u Pasohlávek
  • Svodidla MS4/H2 na mostě ev.č. 52-059 přes Nové Mlýny
  • Svodidla MS4/H2 na silnici I/52 Brno-Mikulov
  • Svodidla MS4/H2 s detailem ukotvení výztužné tyče
  • Svodidla MS4/H2 na mostě ev.č. 52-059 přes Nové Mlýny
  • Svodidla MS4/H2 přes Nové Mlýny, kostelík Mušov na ostrově
  • Dilatační celek svodidla MS4/H2 na mostě ev.č. 52-059
  • Navázání svodidla MS4/H2 na bezpečnostní nárazový prvek